EUSKAL KOPA FEMENINA: RPK Araski, txapeldun!!!

Final sutsu eta hunkigarria Durangoko Landako kiroldegian jokatutakoa. RPK Araskik Lointek Gernika Bizkaiari irabazi dio 70-60 eta Emakumezkoen Euskal Kopako titulua eskuratu du bigarren urtez jarraian. Gasteiztarrek hobeto jokatu dute azken minutuetan.


RPK ARASKI 70 – 60 LOINTEK GERNIKA BIZKAIA

Intentsitate handiarekin hasi zen Emakumezkoen Euskal Kopako azken partidua. Van Den Adel Araskiren liderra izan zen eta Lointek Gernika taldeak bere pibotak bilatu zituzten. Lehen laurdenaren erdialdera, bizkaitarrek errebotea ondo itxi zuten, zonakako defentsa erabili zuten eta 5 puntuko aldea lortu zuten Berezhynskaren asmatzeari esker. Segidan, Made Urietak hutsartea eskatu zuen ideiak berriz konpontzeko. Hurrengo jabetzetan, Araskik patzientzia izan zuen eta lehen laurdena aimatu zuen 13-14ko emaitzarekin.

Lointek bizkaitarrak zonakako defentsa mantendu zuen eta RPK gasteiztarrak zona eta banakakoa txandakatu zituen. Mario Lopezen neskak hobeto egon ziren defentsa estutu, errebotea menderatu eta Dietrick eta Vanderwalek asmatu zutelako. 16, minutuan, 19-27ko emaitza eta Urietaren beste hutsartea. Entrenatzaileak klabeak eman zizkien eraso jokaldietarako eta bere jokalariak aprobetxatu zituzten. Atsedenaldian, 26-31.

No tardó en cambiar el signo del partido. Cuestión de minuto y medio. Tres triples consecutivos, el primero de García, el segundo de Roberson y el tercero de Van Den Adel colocaron el 35-31 en el marcador. La salida fulgurante del RPK Araski la quiso cortar López con tiempo muerto. Pero la dinámica positiva de las de Urieta ya no se modificaría tan fácilmente. Mucho más intensas en defensas las alavesas complicaron la circulación de balón gernikarra. Roberson estuvo magistral y Diallo resolutiva. Así, a los 26 minutos de juego, 45-40 en el marcador. El partido se endureció y nadie se achantaba. Una penetración de Dietrick dejaba el 47-45 para afrontar los diez minutos finales.

El partido tenía toda la intensidad de una final. Estaba el título de la Euska Kopa en juego y ambos equipos querían sumarlo a sus vitrinas. Se notaban los nervios y se acumularon los errores. El que menos cometió en este tramo fue el Lointek que además contó con una gran Vanderwal que se mostró muy resolutiva y Gwathmey que todo lo que hacía lo hacía bien.  Con 6 minutos por delante, 51-57. No había tregua. Ciapina se sumó a la fiesta y el parcial ahora era favorable para las alavesas, 10-0 para el enésimo cambio de dueño en el marcador. Nadie se bajaba del carro pero una falta en ataque de Berezhynska dejó a la ucraniana fuera del partido y el Araski , liderado por Van Den Adel, supo aprovechar la situación (67-59 a 110 segundos del final). Entonces los triples de Gwathmey y Vanderwal no entraron y el triunfo y el título serían para el Araski.

Argazkiak